2000 vuxenpoäng

Imorse stod det på roslagsbanans tavlor: förseningar pga kabelstölder under natten.
Ganska underbart. Vi pratade om det i skolan, kablar alltså. Folk stjäl dom för att dom är av koppar och man blir snooooorrik om man säljer det. TIPS TILL ALLA FATTIGA STUDENTER! Obs! kan förkomma stötar så var beredd på att vaska minst en person!

Efter skolan så åkte jag till östermalm och köpte 14 st my little ponys. Det är föl och kammar med. Och vissa har kjol. Kände att jag behövde ett substitut nu när jag aldrig får en egen riktig häst.

Apropå my little ponys! I förrgår när vi satt i bilen påväg hem från saharas och alegras lucia"konsert" pratade vi lite om vilka hästar vi vill ha. (för er som inte vet så är det två härliga jäntor på 4 respektive 2 år)

Sahara- Jag vill ha en häst. Nu.
Jag- Aa, jag med.
Sahara-min ska heta sandra. Och vara brun.
Alegra-Min ska vara rosa. Annars vill jag inte ha en.
Sahara- vad ska den heta då?
Alegra- åh, Nollan då. Och så är den rosa.
Jag-Då får min heta Chaos. Ännu bättre kajos.
Sahara- min heter sandra.
Alegra-Min heter inte alls sandra. Min är bara rosa.

Sen så ska jag ju tvätta ikväll också. japp. Sortera tvätten och allting. Tänk vad man lär sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0