Fin choklad och slitet hår

Flyttkartonger, fina vänner, choklad och stressade föräldrar. Trevligt.
Jag har skolpanik, alltså, jag ska förklara lite närmare. Inte bara så mycket skolpanik att det känns jobbigt att välja vad jag ska börja med först. Jag har även för länge sen passerat gränsen där jag struntade i att plugga - för att jag ändå inte skulle hinner. Nej. Nu har jag nått en helt ny nivå, jag har ännu inte hunnit komma på hur jag ska kunna beskriva det här. Men jag lovar att uppdatera er så fort jag vet!
Övrig information,
(ni vet, sånt som ni inte vill veta)
Idag är det Brommagymnasternas elituppvisning
Idag ska jag vara med Lisa, Jesper och Markus.
Idag har jag en varningsskylt för dåligt humör på min sovrumsdörr.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0