Finafisken

chahchaaa bloggen!
Solen skiner, om ni undrar.
Världen lever just nu i bakishetens tecken (alltså knappt), huvudvärk, illamående och annat mysigt.
Men just idag är jag en av de som glatt pluggar matte, utan huvudvärk och illamående. Grattis till mig!!!...
Gårdagen spenderades i den världskända boden med fnissiga vener och Ben&Jerrys. Mums. Det var härligt.
Jag hade dessutom unnat mig lyxxen att skruva på värmen! Så det var inte bitiga 8 minusgrader när vi startade filmen. Som det dock var i fredags.. tack pappa...
Änyway
ville bara säga till er att - SIMMA LUGNT denna söndag. Vore liksom bra om någon gjorde det, för jag kommer inte hinna!
Winter Kisses från eran egna Snowflake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0