God Morgon Solstrålar!

OM dagen blir som jag tänkt ut den i mitt huvud kommer den bli så bra.

Först nu, sovmorgon. Och god frukost vill jag ha! Sen ska jag ut och åka skidor, längd alltså (det är bäst att hanna får ta hand om backarna) och både tycker jag att det är kul, MEN VILKEN MOTION! Jag kommer vara minst fem kilo lättare efter turen. Sensensensen, kommer min telefon. Så mitt lillalilla behov av matriella saker kommer att uppfyllas även idag. HURRA! Då blir det mer tumblr, för dom har app osvosvosv.

SEN ska jag göra det som nora är kung på. (hoppas jag, planen får inte gå fel!). HIhi, då kan ni få se. och klappa.


Juste, och så ska jag äta oxrullader. Men gräddsås. Och potatis. Ja. Kärlek.

ps. mitt svett lukar gott.

PEACE KIDS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0