Vilken dag, som slutade hemma hos svärföräldrarna. Utan pojkvän. JFG

Sovmorgon blev det! kom till skolan och insåg att jag bara hade 45 min skola kvar. Haha, ja bättre än ingen skola alls. Vidare till det "hyllvippiga"jobbet som jag inte kan tacka felix nog för! Jag hade varit pank x100 utan honom!
Dessvärre blev det mer VRG-smaskigt prat, vi får väl se om något slinker ur.
Min pojke hubert är på korv fest med både naturkorv och köttkorv, så jag hamnade här. Haha, ja idol.
angående jays och minnahs eventuella förhållande så tror jag att det är en bluff. Misstolkning från media, hans exfru/blivande fru sitter i publiken och dreglar glatt. Och all kritik dom har fått! Hallå, " över en natt gick idol från musiktävling till kärlekssåpa. Vem väntar sig något annat än incest?! dom är ju instängda i ett hus utan alkohol och droger tillsammans med bara musik, avstängda från omvärlden. Jaja.
Nu ska jag återgå till mitt leverne.
ps. C F B. hihi, vi bara älskar förkortningar
Från A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0