fan fin vecka.

Jag ska hänga med tjejerna tills på onsdag. Dom kommer bli som jag. finfint.
Det verkar bli lite uppskjutning av bilden, vet inte riiiktigt. Men det kanske kan fixas på onsdag tycker jag. Då ska vi smida planer.

Jag hörde att polacken kände sig som en askkopp. Det blir så när man bolmar i kapp med alla tre drogformer. hihihihihihi. Jag vill rida snart.

ÅH! Jag och hanna. alltså vi var och kollade i stadion på snb och skidhopp. dom var bra.
Iaf, vi har hittat vinters lösning!!! Man fick gratis värmepåsar som är typ som tygpåsar lika stora som ens handflata och dom blir varma när dom frå kontakt med luften och sen så är dom varma i 12 timmar!!?!
http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=17600&ProductDetailId=111513 kolla!

Och, vi stod i kön till toan. framför oss så stod det typ fem killar från förslagsvis australien och frågade oss "are you pushing in?" Snela, vad betyder det. Vi rodnade och gick in på toa tillsammans. puss häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0