Félicitations, vous avez oublié de venir me chercher.



Nöjd. Är det snart dags att utveckla det renodlande märket DT? Med vår gyllene frontfigur och hans ståtliga gång.
Med glansiga läppar smeker han staden med sitt franska tal så som hans stora båt leker genom vågorna blir hela hans närvaro en synonym för extravagant.
Varje dag sker en rutincheck av Nils tillstånd, alltid uypperligt. Det svajiga håret ligger som en dröm över det massiva huvudet vi får äran att känna på. Även efter en dusch, livlig resa på motorcykel (inte för att detta skulle ske, men, ja) eller ett ösbyregn pryder svallet de stilrena ansiktet och de kraftiga käkarna.

Om jag kunde skulle jag hitta på ett dt-språk. Eller, såklart jag kan. Men vi kan ju hålla oss det sådant vi kan nu.

De mäktigaste gatulationerna du någonsin upplevt (känner du?). Inget fb-wall post kan någonsin slå detta. Ja, vi slår till med lite storhetsvansinne nu när vi ändå är inne på ämnet.

Må du leva länge. Nouilse.

Kommentarer
Postat av: DT

HAHAHAHA Jag gillar't! DT blir en omedelbar succé tror jag. Hårprodukter kanske?



Je vais vous chercher demain. D'accord?

2010-11-16 @ 22:13:22
Postat av: MEEE

Oui, dans votre voiture grâce meilleurs. Et nous allons pan de champagne à VRG.

2010-11-17 @ 12:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0