tjockt

ÅH. så högt suckade jag. Fast sen kom jag på att jag ändå har det  bäst så jag carefaceade. I GOT NO PÅSKLOV.
Men jag får tänka på att jag utvecklar en högre grad av förstående av människor och hänga med skönt folk så, tre dagar extra är väl bara en välsignelse.

Jag hängde med världens skönaste brudar igår, min afrikaklan, och dom sa att jag var världens bästa moster och barnvakt. MAHA, SUCK ON THAT!       Och att hugo var världens bästa låtsasstorebror... han var inte ens där(!) det är alltid nån som är bättre. blubb.

Det borde ju vara dags för mig att komma med något nytt påhitt snart. Careface är det bästa men det börjar bli lite trött nu.  Och blubb används fel. Jag ska snart.

I <3 SNB-girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0