VAD SÄGER DU?!!!

Bra dag idag blev det. Jag bara längtar efter min hästgård.

ÅhhhHH. Alltså, folk är härliga på folkis. MEN. idag när hanna och jag fikade på 60' så var det ett par, typ tjej 27 och kille 35.. kanske. Iaf, och dom satt och åt på varandras händer, på riktigt! hahaha. typ klappade på halsen. Det var fränt. Vi skrattade så mycket att vi var tvungna att gå där ifrån. Jag funderar på om det var insest.

Just, Unni<3 Hon sa att när hon var liten så blev hon så arg på sina dreads att hon drog av dom. Allihop. Och så sa hon att om man har rött hår så tyder det på att föräldrarna är liiite förnära i släkt, insest. Hm. OCHOCHOCH, att det finns en stam någonstans på vår jord som alla har rött hår för hela hopen är insest och att dom har fått perfekta gener så dom blir 150 år. Hela bunten. Jag skrattade, men det var bara jag så jag höll tyst.

Jag hoppas att mitt dramafolk kan skratta med mig<3

Kommentarer
Postat av: H

Incest it is! Eller så hade de bara en sjukdom, typ rabies, skulle det kunna vara... Hm. vi borde frågat, typ.

2010-11-11 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0