Nu är den här. Fin matta förresten.


Det finns två typer av frihet.
Den ena är att man sitter i en fängelsecell och man ser gallret och kan röra det. Man vet sina begränsningar.
Den andra är att man sitter i en fängelsecell men utan att se gallret. Och man tror att man är fri.

Jag är Colombian. Om jag inte kommit till sverige hade jag med största säkerhet suttit/legat på gatan så snorhög på lim eller bensin att jag antagligen inte vetat varken ut eller in. Nu är det inte så. Jag sitter hemma i ett regntungt jävla Sverige. Oerhört nykter. Jag dricker vatten och lyssnar på Prome - These Walls Don't lie. Bra låt.
Se deberá mantener.
<3

Kommentarer
Postat av: kvinna

sexxxx

2010-10-21 @ 19:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0