2 pencilin kurer, 2 veckor

Ja. Sånt lyckas bara en sån som jag med.
Idag var jag iaf i snb-backen. Dock fick jag hålla mig i lifthuset, och interjuva ALLA kidsen i backen, vi ska ha det till en hemlig sak. Men dom fick en godis förbesväret! (Vad fick jag?)
Innan dess var jag på min morfars vernissage. - Nu tänker ni ooouuuh flasight. Haha nej. Det vare inte. Äppel juice o bananer istället för champagne o snittar. MEN MEN, det e typ samma.
Innan det var jag på två olika möten
Innan det satt jag o Nellieo pluggade i skolis
Innan det fikade jag med flickorna på hava i ett par timmar
Innan det hade jag matte - räknade en del uppgift till ett tal G-tal. På en dryg timma. MUMS
Innan det gav jag min ven Filip en morot i födelsedagspresent.
Han blev glad.


/ Örnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0